Oferta

Poznaj nasze wszystkie usługi

Zęby to wizytówka człowieka, nieskazitelny uśmiech potrafi dodać pewności siebie, zwraca uwagę i przyciąga jak magnes. Co zrobić, aby móc każdego dnia pokazywać całemu światu swój piękny zadbany uśmiech? To proste, oddać swoje zęby w ręce stomatologów z Dental Elegance.

Zdrowe i zadbane zęby to jeden z warunków dobrego samopoczucia, pewności siebie oraz dobrej kondycji całego organizmu. Choroby zębów, próchnica, stany zapalne, czy nadmierna ilość kamienia nazębnego mogą prowadzić do rozwoju różnego rodzaju infekcji, począwszy od stosunkowo niegroźnych infekcji wirusowych, poprzez bakteryjne zapalenie gardła czy migdałków lub stanów zapalnych górnych dróg oddechowych. Jest to związane z rozwojem wirusów i bakterii, które w nieleczonych zębach mają bardzo dobre środowisko do namnażania się i atakowania w okresach osłabienia organizmu.

Gabinet stomatologiczny Dental Elegance to synonim zdrowych zębów. Korzystając z usług dr Iwony Hawryluk, stomatolog Warszawa Ursynów, która ma wieloletnie doświadczenie oraz stale doskonali swoje umiejętności, otrzymujecie Państwo gwarancję zdrowych zębów i najlepszej jakości usług. Dental Elegance to stomatolog Warszawa Mokotów, który oferuje nie tylko tradycyjne leczenie stomatologiczne, ale również nowoczesne metody leczenia endontycznego, stomatologię dziecięcą, a także stomatologię estetyczną. Dzięki tak kompleksowej ofercie, Dental Elegance jest w stanie zatroszczyć się o zęby całej rodziny.

Swoją wiedzę i kilkunastoletnią praktykę zawodową zawdzięczam wielu znakomitym specjalistom z kraju jak i z zagranicy. Na bieżąco podnoszę kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w kursach, szkoleniach i kongresach stomatologicznych. Stosuję nowe metody leczenia oraz  pracuję na najwyższej jakości materiałach stomatologicznych i nowoczesnym sprzęcie.

Poprzez kompleksowy plan działania, który zapewnia długotrwały sukces leczenia, przywracam pacjentom zdrowie, piękno uśmiechu, radość życia i pewność siebie. Zapewniam moim Pacjentom spokojną, dokładną pracę, indywidualne, pełne empatii i delikatności podejście, które doceniane jest przez stale poszerzające się grono pacjentów. Staram się przeprowadzać leczenie bez stresu, budując przyjazną atmosferę z Pacjentem.